Masz pytanie?

Znalezione tematy

Czy można rozliczać się za gaz co miesiąc, z faktycznego zużycia?
Tak, możesz rozliczać się w dowolnym dniu miesiąca z faktycznego zużycia poprzez eBOK, aplikację lub korzystając z formularza dla konsumenta lub z formularza dla biznesu do 110 kWh/h. Jednak wniosek o rozliczenie możesz złożyć nie częściej, niż raz w miesiącu.
Jeżeli jesteś klientem rozliczanym wg Taryfy, za każde samodzielne rozliczenie międzyokresowe (podanie nam stanu gazomierza), naliczymy Ci na fakturze opłatę 5,58 zł netto, zgodnie z obowiązującą Taryfą G.EN. GAZ ENERGIA, pkt. 4.1.15.
 
Jak podać stan licznika do rozliczenia online?
Stan licznika do rozliczenia możesz podać za pomocą eBOK korzystając z funkcji "Dodatkowe rozliczenie" lub Aplikacji G.EN. za pomocą funkcji "Wniosek o rozliczenie". Na stronie www można to zrobić korzystając z formularza dla konsumenta lub z formularza dla biznesu do 110 kWh/h.
Chcę zgłosić rozliczenie międzyokresowe telefonicznie. Jakie dane przygotować?
Aby rozliczyć się międzyokresowo podczas kontaktu telefonicznego należy przygotować numer klienta lub umowy, stan gazomierza i jego numer oraz w celach weryfikacji osoby dzwoniącej nr PESEL lub NIP.
Co zrobić, gdy pojawia się błąd przy podawaniu stanu licznika?
Zgłoś nam ten problem przez eBOK, Aplikację lub Infolinię.
Czy o wartość nadpłaty można pomniejszyć kolejną płatność?
Nadpłata podlega zaliczeniu na poczet płatności ustalonych na najbliższy okres rozliczeniowy, o ile nie zażądasz jej zwrotu w formie pisemnej. Oznacza to, że zaliczki na nowy okres rozliczeniowy określone na fakturze można pomniejszać do czasu wyczerpania kwoty nadpłaty.
Czy zadłużenie można rozłożyć na raty?
W tym celu należy złożyć uargumentowany wniosek w formie pisemnej. Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie.
Jaka forma płatności jest najszybsza?
Zachęcamy do skorzystania z płatności on-line w Aplikacji i eBOK. Wpłaty są od razu widoczne na saldzie umowy.
Czy zadłużenie można rozłożyć na raty?
W tym celu należy złożyć wniosek w formie pisemnej i podać w nim argumenty za płatnością ratalną. Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie.
Jaka forma płatności jest najszybsza?
Zachęcamy do skorzystania z płatności bezpośrednich w Aplikacji i eBOK (przelewy on-line). Wpłaty tą drogą są od razu widoczne na saldzie umowy.