Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, wypełnij poniższy formularz. Przypominamy, że aktualne dokumenty finansowe i rozliczenia są dla Państwa dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta – eBOK.
Infolinia
W czym Ci pomożemy?
Nasi Konsultanci udzielają informacji o cenach, grupach taryfowych i zasadach rozliczeń, wyjaśniają kwestie związane z fakturą, udzielają informacji o saldzie i terminach płatności, informują, jak zostać Odbiorcą Paliwa gazowego, objaśniają, jak zmienić dane w Umowie, przyjmują zgłoszenia o działaniu gazomierzy.
Co powinieneś przygotować?
Przed wykonaniem telefonu do biura należy przygotować: numer Klienta, numer Umowy i numer PESEL (w przypadku firm również numer NIP).
Infolinia:
801 429 429
801 429 429
Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego, całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący.
Infolinia:
61 896 65 29
61 896 65 29
Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego, całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący.
Pogotowie gazowe:
800 909 909
800 909 909
Połączenie z pogotowiem gazowym jest bezpłatne.