Nowa wersja aplikacji mobilnej - zrób aktualizację

Dostępna jest nowa wersja aplikacji mobilnej G.EN. Prosimy o pilną aktualizację na stronie Play Google.

Nowa wersja eBOK już dostępna

Uruchamiamy nową wersję portalu dla naszych Klientów – elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).

Co się zmieni?

  • Wygląd
    Dostosowaliśmy wygląd naszego serwisu do potrzeb użytkowników – intuicyjna obsługa i przejrzystość pozwolą sprawnie sprawdzić saldo, aktualne pomiary i dokonać rozliczenia.
  • Technologia
    eBOK będzie działał szybciej, a dotychczasowe funkcjonalności będą łatwiejsze w obsłudze, dzięki czytelniejszym zakładkom.
  • Bezpieczeństwo
    Dzięki zmianom dane i ich przepływy są obsługiwane i chronione przez najlepsze, dostępne na rynku rozwiązania.
  • Szybkość
    Rozliczenia międzyokresowe na przełomie miesiąca będą jeszcze bardziej dostępne i bezproblemowe w obsłudze. Bez oczekiwania w kolejce na Infolinii system przyjmie dane w kilku kliknięciach myszą.
  • Dostępność
    Bez względu na to gdzie mieszkasz, o której godzinie masz czas, eBOK jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Bez oczekiwania na połączenie. Dla każdego z dostępem do telefonu, tabletu czy komputera. Responsywne technologie pozwolą Ci bez stresu cieszyć się dostępem do Twoich rachunków i zużyć.

Zapraszamy do rejestracji odbiorców, którzy jeszcze nie mają konta eBOK

Więcej informacji o portalu eBOK znajdziesz na tej stronie i w Podręczniku Użytkownika.

Do nowego portalu możesz logować się w dowolnym czasie, a dostępne funkcjonalności to m.in.:

  • widok rachunku bieżącego i historii płatności
  • zmiana danych kontaktowych
  • przejrzysty widok posiadanych umów
  • bramka płatności online
  • zmiana planu zaliczkowego
  • możliwość włączenia e-faktury
  • zgłoszenie rozliczenia – podanie stanu licznika gazowego
  • wysłanie do nas wiadomości z załącznikiem