Uruchamiamy nową wersję portalu dla naszych Klientów – elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Co się zmieni?
- Wygląd
Dostosowaliśmy wygląd naszego serwisu do potrzeb użytkowników – intuicyjna obsługa i przejrzystość pozwolą sprawnie sprawdzić saldo, aktualne pomiary i dokonać rozliczenia. - Technologia
eBOK będzie działał szybciej, a dotychczasowe funkcjonalności będą łatwiejsze w obsłudze, dzięki czytelniejszym zakładkom. - Bezpieczeństwo
Dzięki zmianom dane i ich przepływy są obsługiwane i chronione przez najlepsze, dostępne na rynku rozwiązania. - Szybkość
Rozliczenia międzyokresowe na przełomie miesiąca będą jeszcze bardziej dostępne i bezproblemowe w obsłudze. Bez oczekiwania w kolejce na Infolinii system przyjmie dane w kilku kliknięciach myszą. - Dostępność
Bez względu na to gdzie mieszkasz, o której godzinie masz czas, eBOK jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Bez oczekiwania na połączenie. Dla każdego z dostępem do telefonu, tabletu czy komputera. Responsywne technologie pozwolą Ci bez stresu cieszyć się dostępem do Twoich rachunków i zużyć.
Zapraszamy do rejestracji odbiorców, którzy jeszcze nie mają konta eBOK
Więcej informacji o portalu eBOK znajdziesz na tej stronie i w Podręczniku Użytkownika.
Do nowego portalu możesz logować się w dowolnym czasie, a dostępne funkcjonalności to m.in.:
- widok rachunku bieżącego i historii płatności
- zmiana danych kontaktowych
- przejrzysty widok posiadanych umów
- bramka płatności online
- zmiana planu zaliczkowego
- możliwość włączenia e-faktury
- zgłoszenie rozliczenia – podanie stanu licznika gazowego
- wysłanie do nas wiadomości z załącznikiem