Obsługa klienta po podziale G.EN. GAZ ENERGIA

Najważniejsza zmiana, która się dokona w wyniku podziału spółki G.EN. GAZ ENERGIA dotyczy:

  • zakresu spraw, które można zgłosić do danej spółki

  • sposobu kontaktu i obsługi klienta.

G.EN. GAZ ENERGIA Sp. z o.o. jako sprzedawca paliwa gazowego obsługuje poniższe kategorie spraw:

  • zawarcie oraz obsługa umowy kompleksowej dostarczania paliwa gazowego,

  • faktury rozliczeniowe, reklamacje faktur, przeksięgowanie należności, zwroty nadpłat,

  • zmiana wysokości zaliczek, polecenie zapłaty,

  • zmiana danych Odbiorcy, w tym oświadczeń dotyczących akcyzy, wolumenów oraz mocy umownej.

Kontakt z G.EN. GAZ ENERGIA Sp. z o.o. możliwy jest:

  • drogą elektroniczną, na adres e-mail: cok@gen.com.pl,

  • telefonicznie, pod nr. Infolinii 801 429 429 lub pod nr. stacjonarnym +61 896 65 29

    od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15.00,

  • poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie: gen.com.pl/kontakt.

Dotychczasowe placówki/oddziały Spółki dzielonej pozostaną oddziałami tylko i wyłącznie obsługującymi kwestie dystrybucyjne przez niezależną już spółkę G.EN. Operator sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, która to pozostaje odpowiedzialna m.in. za określenie warunków przyłączenia do sieci, umowy o przyłączenie do sieci gazowej, budowę przyłączy gazowych, obsługę pogotowania gazowego.

G.EN. Operator obsługuje poniższe kategorie spraw

  • Określanie warunków przyłączenia do sieci gazowej

  • Umowy o przyłączenie do sieci gazowej

  • Budowa przyłączy gazowych

  • Obsługa pogotowia gazowego

Więcej informacji o kontakcie ze Spółką na stronie:

www.genoperator.pl