Obsługa klienta po podziale G.EN. GAZ ENERGIA
Najważniejsza zmiana, która się dokona w wyniku podziału spółki G.EN. GAZ ENERGIA dotyczy:
-
zakresu spraw, które można zgłosić do danej spółki
-
sposobu kontaktu i obsługi klienta.
G.EN. GAZ ENERGIA Sp. z o.o. jako sprzedawca paliwa gazowego obsługuje poniższe kategorie spraw:
-
zawarcie oraz obsługa umowy kompleksowej dostarczania paliwa gazowego,
-
faktury rozliczeniowe, reklamacje faktur, przeksięgowanie należności, zwroty nadpłat,
-
zmiana wysokości zaliczek, polecenie zapłaty,
-
zmiana danych Odbiorcy, w tym oświadczeń dotyczących akcyzy, wolumenów oraz mocy umownej.
Kontakt z G.EN. GAZ ENERGIA Sp. z o.o. możliwy jest:
-
drogą elektroniczną, na adres e-mail: cok@gen.com.pl,
-
telefonicznie, pod nr. Infolinii 801 429 429 lub pod nr. stacjonarnym +61 896 65 29
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15.00,
-
poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie: gen.com.pl/kontakt.
Dotychczasowe placówki/oddziały Spółki dzielonej pozostaną oddziałami tylko i wyłącznie obsługującymi kwestie dystrybucyjne przez niezależną już spółkę G.EN. Operator sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, która to pozostaje odpowiedzialna m.in. za określenie warunków przyłączenia do sieci, umowy o przyłączenie do sieci gazowej, budowę przyłączy gazowych, obsługę pogotowania gazowego.
G.EN. Operator obsługuje poniższe kategorie spraw
-
Określanie warunków przyłączenia do sieci gazowej
-
Umowy o przyłączenie do sieci gazowej
-
Budowa przyłączy gazowych
-
Obsługa pogotowia gazowego
Więcej informacji o kontakcie ze Spółką na stronie: